دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سردار سلامی: پاسخ ایران به هرگونه تحرک گرو‌ه‌های تکفیری دندان‌شکن خواهد بود

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: سپاه با تمام توان در حال خدمات‌رسانی به زوار است و در مرز مهران با ایجاد اردوگاهی 6 هزار نفری، بیمارستان صحرایی و همچنین تدارک صدها دستگاه خودرو ترابری در هر لحظه از شبانه‌روز برای آسودگی زائران اربعین حسینی تلاش می‌کند.
کد خبر : 52579

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه صبح امروز ‌ـ 7 آذر ـ در جریان بازدید از مرز مهران با بیان اینکه «امنیت برای زائران اربعین در کل کشور برقرار است»، گفت: با تلاش‌ نهادهای امنیتی، انتظامی و سپاه، اشراف اطلاعاتی خوب و کافی در مرزها محقق شده است و در صورت هرگونه تحرک گرو‌ه‌های تکفیری، پاسخ ایران دندان‌شکن خواهد بود.


وی با بیان اینکه «براساس گزارشات دریافتی در آن‌سوی مرز، در کشور عراق نیز مشکل خاصی وجود ندارد»، ادامه داد: همه مجموعه‌ها در تلاش هستند تا ضمن ایجاد امنیت لازم، تکریم و احترام گذاشتن به زوار آنگونه که شایسته آنها بوده انجام شود.


سردار سلامی با اشاره به خدمات انجام گرفته در مرز مهران تصریح کرد: سپاه با تمام توان در حال خدمات‌رسانی به زوار بوده و در مرز مهران با ایجاد اردوگاهی 6 هزار نفری، بیمارستان صحرایی و همچنین تدارک صدها دستگاه خودرو ترابری در هر لحظه از شبانه‌روزی برای آسودگی زائران اربعین حسینی تلاش می‌کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته